Translate

czwartek, 2 marca 2023

Czosndog

 Kilka lat temu był "boom" na ten fast food. Internet oszalał na punkcie bagietki czosnkowej z parówką i dodatkami. Spróbowałam i ja. Dooobre! Jedyny szkopuł, że ciężko się jebez uszczerbku na twarzy/palcach czy spodniach :)

Ale grzechu warte! Ja- głodomór ledwo zjadłam, więc porcja naprawdę sycąca!

U mnie z dodatków: czerwona cebula, surówka z białej kapusty i korniszony takie do burgerów. Wszystko okraszone ketchupem i sosem czosnkowym, polecam dodać prażoną cebulkę, będzie niebo lepsze! Generalnie dodaj to, co lubisz najbardziej i będzie git.

Proporcje na jedną solidną porcję (1 osoba)


Co trzeba?

1 bagietka czosnkowa do wypieku

2 parówki

kawałek żółtego sera

ulubione dodatki

ketchup/musztarda/sos czosnkowy


Co i jak?


Bagietkę przekroić ale nie do końca (to ważne!), delikatnie rozchylić, posmarować obie części musztardą, posypać startym żółtym serem, następnie ułożyć parówki, ponownie ser i do piekarnika na 15 min w temp 180 stopni.

Wyciągnąć z piekarnika, ułożyć ulubione dodatki, polać sosem i wcinać.

Smacznego!






1 komentarz: